Dålig på uppdatering

Japp, här ekar det tomt på uppdateringar som det gjort alldeles för ofta den senaste tiden. Det blev mer ett stressmoment att skriva om min resa den sist tiden än att jag tyckte det va kul, så jag bestämde mig för att ta en liten paus. Kanske att jag får inspiration för att skriva om sista tiden i Filippinerna, vill gärna för min egen del ha allt det nedskrivet, så jag hoppas jag tar mig tid till det snart. 
 
Jag har ju nu anlänt till Queenstown på Nya Zeeland där jag ska jobba en vintersäsong uppe i bergen på skidorten Coronet Peak. Har bara varit här i några få dagar, men trivs redan otroligt bra! Tror det kommer bli toppenbra det här! Skönt att bosätta sig för några månader och lära känna ett ställe och folk lite bättre och känna sig hemma för ett tag. En liten kort uppdatering så ni vet vart jag befinner mig i världen just nu. Men som sagt, jag hoppas att jag snart skriver ner allt om tiden i Filippinerna med och lägger upp bilder därifrån. Kommer dock inte ha wi-fi på stället där jag bor förrän om tre veckor, så innan dess så har jag inte ens möjlighet att ladda upp några längre inlägg.. (detta skrev jag bara lite snabbt på mobilen)