18 augusti

 
sitter i en utsliten fåtölj i tystberga, och ser på när grabbarna pysslar och donar med sitt senaste projekt, som jag kommer berätta mer om när det har dragit igång. men jag tror det kan bli nåt riktigt bra! solkbrallorna är på, och jag är rätt trött efter fyra dagar fullspäckade med härjerier. en myskväll med min superklara, en såndär tjej som man känner sig helt fantastisk med, just för att hon är så fantastisk så hon liksom smittar av sig. och även att jag aldrig kommer kunna komma i närheten av hennes fantastiskhet så känns det fint att få kunna känna sig nästan så bra bara för en kväll i alla fall.
 
en superkonsert med Discoorkestern i fredags där jag kände mig nästan lite löjligt stolt över hur bra grabbarna lyckades, och hur bra allting va. synd bara att jag fortfarande är för käääz på att fotografera så jag inte fick så många bra bilder. men det kommer fler tillfällen, så jag hinner lära mig, hehe..

en lördag där jag fick fina komplimanger för mitt senaste fantastiska inköp, gröna hatten från Miss Li, är så nöjd så jag dör lite inombords! har nog aldrig känt mig så fantastisk och fin, vill bo i den för evigt. lördagen hängde vi på Typ en festival igen, såg några riktigt käääza lokalband, och taggade som tusan för Dunderpatrullen där det dansades och svettades och lyckan var stor, och Patrik är numera min favoritkille i livet, haha

dagen idag har spenderats på havet. jag och grabbsen tog båten ut för att chilla. det vatt dock blåsigt och lite härjigt på vägen ut, men vi hittade oss en brygga att lägg till vid, och solen tittade fram och värmde oss, och livet kändes sådär fantastiskt igen. och precis när vi packat ihop alla våra grejer för att bege oss hem igen så kom regnet. måste åka båt igen, kändes så härligt att guppa omkring där på havet. fast det borde va lite finare väder så man kan njuta lite mer av själva resan och guppandet o sola sig lite. fint fint fint. nu är jag hungrig efter några glas vin, så ska nog ta mig en tråkig macka med ost och skinka. imån vankas det bio, och på tisdag Gröna Lund. det är inte lätt att ha semester, hehe

Kommentera inlägget här :