30 juni

har nu varit hemma i Sverige i en månad. helt sjukt hur fort det har gått. men ändå så mycket som jag inte hunnit med och göra än. denna veckan har jag nog inte gjort nåt vettigt alls. fyllde år, jobbade, jobbade, jobbade, klippte gräset, vatt och hälsade på scout-lägret som min syrra varit på, och fick se Teletubbis. städade hela huset så mamma blev superglad när hon kom hem och partajjade lite i fredags, sjukt skojsig förfekke hemma hos sophie, utgång på Deluxe, sämsta va att få gå ensam hem genom stora läskiga växjö och hoppas innerligt på att ingen skulle se mig och misshandla mig eller kidnappa mig. sjukt läskigt och dumt att gå ensam hem på natten genom en läskig stad. idag har det vatt kalas för min bror som fyller 25 imån, så det va massa god grillad mat, och sen jordgubbstårta på det. och jag fick lite presenter, ett halsband med mustasch (nej man kan aldrig få för många!), en grön stickad tröja, och en receptbok på thaländsk mat. i tisdags fick jag även en stoooor grön reseväska som jag ju behöver i höst när det blir en efterlängtad flytt till London. och ännu mer efterlängtat att få bli sambo med Linkan. nåt annat som är efterlängtat är att Linkan kommer hit på torsdag och stannar en vecka. så nu försöker jag komma på massa skojsiga saker vi kan hitta på häromkring. varken han eller jag är vidare rika, så det får bli gratisutflykter som picknickar och såntdära mysigt. dock funderar vi på High Chaparall, nåt skojsigt dyrt får man unna sig.
 
 

Kommentera inlägget här :