5 april

seriöst, sitter här och är helt tårögd. biljetten är nu äntligen köpt. min resa börjar om exakt etthundraåttiotre dagar. det låter kanske mycket, men det kommer gå så otroligt fort tills dess. jag minns ju liksom vad jag gjorde för etthundraåttiotre dagar sen, och det känns som att det var förra veckan. en sommar går fort, med tanke på alla olika konserter och festivaler jag ska på. allt känns så mycket bättre och mer verkligt nu när biljetten är köpt. nu finns det ingen återvändo, inget mer som kan skjuta upp min resa. nu är det bara att se till att va förberedd, påläst, vaccinerad och redo för mitt livs äventyr. känns extra bra att få med mig två störtsköna brudar i början av min resa, tryggt att åka med några man känner. dom kommer vara med mig i en månad, och den kommer nog mestadels spenderas på Bali. vad som händer sen eller vart det bär, det är inte riktigt bestämt ännu. mycket drömmar och planer som måste kollas upp och se till att dom ska fungera.
jisses, nu blev livspeppen enorm!
 
 

Kommentera inlägget här :